בניית נוכחות חיובית

שלטו במוניטין שלכם ברשת

מיתוג שמך ברשת כמומחה בתחומך, מוביל להצלחה

יצירת נוכחות חיובית ברשת מציגה את שמכם או שם העסק בהקשרים חיוביים וממתגת אתכם כמובילים בתחומכם. תכנון אסטרטגיית מיתוג מדוייקת ומותאמת לצרכי האדם או עסק אותו מקדמים, מאפשרת את הדגשת התכנים המשרתים אתכם ומאפשרים לגולשים להתרשם מהשירותים והאיכויות שלכם. בניית וקידום התוצאות החיוביות, עוזרת להן לשלוט על ראש תוצאות החיפוש ובאפקט נלווה, אף מייצרת מעין חומת הגנה כנגד תוצאות שליליות. 

כיצד בונים נוכחות חיובית?

הנוכחות שלכם ברשת היא כרטיס הביקור שלכם בעולם הדיגיטלי ודורשת מיתוג נבון אשר מותאם לתדמית אותה רוצים לשדר. נתכנן ביחד אסטרטגיית מיתוג מדוייקת ונעקוב אחר המתרחש על מנת להתאים את האסטרטגיה לקצב המהיר במדיה. 

אסטרטגיית המיתוג כוללת יצירה, ניהול וקידום של תוצאות חיוביות עבור שמכם ברשת. תוצאות חיוביות לשם המקודם הן נכס, ולכן אנו מקימים 'נכסים' על שמכם, כגון כתבות מגופי תקשורת דיגיטליים מובילים, פרופילים ברשתות החברתיות ואף בלוגים רלוונטיים. את הנכסים האלו אנו מקדמים בעזרת קשרי עבודה ענפים, ממשק ישיר ללבו הפועם של עולם התקשורת והיכרות עמוקה עם עולם הדיגיטל.

מיתוג חזק וחיובי ברשת, מקטין משמעותית את הסיכוי לפגיעה במוניטין בעת התקפה מכוונת ברשת. למשל, אם תתפרסם כתבה שלילית על שמכם בכלי תקשורת גדול, כאשר ברשותכם כ- 15 נכסים דיגיטליים חזקים ואיכותיים המקודמים באופן שוטף- הכתבה השלילית תתקשה להגיע ואו להישאר לזמן רב בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

כך מבטיחים כי שמך יהיה ידוע לכולם – בהקשרים חיוביים, מחמיאים ועדכניים.

בניית נוכחות חיובית כוללת

אסטרטגיית מיתוג

הרקע שלנו ביחסי ציבור, תקשורת ושיווק דיגיטלי, מאפשר לנו לבנות אסטרטגיית מיתוג נבונה המותאמת לצרכיך. נבנה ונעקוב אחריה בשיתוף ושקיפות מלאה מולך.

בניית תוכן חיובי

יצירת תכנים איכותיים המשבחים את שמכם (נכסים), כגון כתבות או ראיונות בגופי תקשורת מובילים, בלוגים של מובילי דיעה, אתרים ופרופילים ברשתות חברתיות.

קידום תוכן

קידום שוטף של נכסים תחת שמכם אשר מזרז את האינדוקס למנועי החיפוש ומקפיץ למעלה את מיקומם. קידום הפוך למעשה, בו מקדמים הרבה תוצאות על ביטוי אחד או שניים.

תקשורת ויח"צ

קשרים ענפים במדיה הארצית והמקומית כאחד וממשק ישיר ללבו הפועם של עולם התקשורת מאפשר לנו ערוץ נוסף ליצירת וקידום תכנים חיוביים המזכירים את שמכם בשלל גופי התקשורת.

חומת הגנה

נכסים איכותיים וחזקים (כמו כתבה מחמיאה בוואיינט) אשר מנוהלים ומקודמים באופן שוטף, מתברגים לתוצאות הדף הראשון וכך מספקים הגנה מפני תוצאות שליליות.

התהליך

אנו בונים ומקדמים תכנים חיוביים במגוון מקומות בעולם הדיגיטלי:

how to improve brand reputation

הקשר בין ניהול מוניטין לשיפור יחסי ההמרה

מחקרים מראים שרוב האנשים נעזרים בהמלצות של חברים ובני משפחה, בביקורות ובדירוגים ובהמלצות של לקוחות ותיקים, לפני שהם מחליטים לרכוש מוצר או להשתמש בשירותים של בית עסק כלשהו.

קוראים ביקורות של לקוחות על עסקים מקומיים
%
ענו שביקורות חיוביות משפרות את האמון שלהם בעסק
%
רואים בביקורות באינטרנט שוות ערך להמלצות אישיות
%
משתמשים באינטרנט לצורכי מחקר על עסקים מקומיים לפחות פעם בחודש
%
יעדיפו לקנות בעסק שיש לו ביקורות חיוביות רבות באינטרנט
%
דילוג לתוכן